zondag 26 december 2010

Trouwkleed met bustier maat 42

hallo

ik heb een trouwkleed te koop deze bestaat uit twee delen het is een rok en een bustier .

het kleed heeft een korte sluier en heeft een gebroken witte kleur de schouders zijn bloot van het kleed .

het kleed is gekocht in  een trouw boetiek in geetbets en heeft in totaal nieuw 1000 euro gekost en mag nu weg voor 300 euro ik heb ook nog de klere waar ik mee getrouwd ben daar is een gekleed jasje bij een hemd en een broek de schoenen zijn er ook nog bij deze zijn slechts een uurtje gedragen geweest alles is dus gelijk nieuw nog de kleren van mij hebben in totaal met de schoenen erbij 400 euro gekost en mogen weg voor 200 euro voor de personen die intresse hebben kunnen me voor het ogenblik alleen bereiken op het volgend nummer 0491/42.60.72.

ga gerust ook eens kijken naar mijn ander advertentie's

mvg

gunter

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten